Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Razno

Vlaganje v posodobitve, razvoj blagovnih znamk, sponzorstva

Kaj o razvoju pod novim lastnikom pravijo v Drogi Kolinski, Ljubljanskih mlekarnah in Perutnini Ptuj.
FOTO: Uroš Hočevar
FOTO: Uroš Hočevar
G. R.
21. 11. 2024 | 05:05
21. 11. 2024 | 07:10
9:08

V nadaljevanju preberite:

Kaj o razvoju pod novim lastnikom pravijo v Drogi Kolinski, Ljubljanskih mlekarnah in Perutnini Ptuj.

Barcaffè je pod svojo znamko združila celoten nabor espresso kave Atlantic Grupe na vseh trgih v regiji.

Odkar je Perutnina Ptuj (PP) leta 2019 pridobila novega strateškega lastnika, je podjetje vložilo več kot 200 milijonov evrov v posodobitve, avtomatizacijo in širitev proizvodnih zmogljivosti.

Od vstopa strateškega lastnika, skupine Lactalis, leta 2013 pomagamo pri razvoju lokalnega okolja, o čemer najbolje pričajo preverljivi kazalniki.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine