Šanghajska tovarna Tesla dobiva opozorila kitajskih regulatorjev

Na avtomobilih, proizvedenih in prodanih na Kitajskem, se pojavljajo napake pri pospeševanju in požari na baterijah.
Fotografija: Na Kitajskem je Tesla ob pozdravu njenega prvega moža Elona Muska najprej začela izdelovati model 3, sledil ji je športni terenec Y. FOTO: Aly Song/Reuters
Odpri galerijo
Na Kitajskem je Tesla ob pozdravu njenega prvega moža Elona Muska najprej začela izdelovati model 3, sledil ji je športni terenec Y. FOTO: Aly Song/Reuters

Sicer precej uspešna tovarna Tesla, ki  jo je Elon Musk postavil v kitajskem Šanghaju in ki električne avtomobile za kitajski trg proizvaja od konca leta 2019, je te dni doživela hladno prho kitajskih tržnih regulatorjev. Ti so namreč včeraj opozorili, da mora Tesla izboljšati kakovost izdelanih avtomobilov in njihovo varnost, saj se kupci menda pritožujejo nad nekaterimi napakami, poroča britanski BBC. Težave se pojavljajo pri pospeševanju avtomobilov, bilo pa je tudi nekaj primerov požarov na baterijah.

Lansko leto je Muskova šanghajska tovarna izdelala in prodala 120.000 električnih avtomobilov. Kitajska je tako Teslovo drugo največje tržišče takoj za Združenimi državami, zato utegnejo pritožbe kupcev in zahteve regulatorjev povzročiti večje pretrese. Elon Musk je zato nemudoma obljubil, da bodo v tovarni poostrili notranjo kontrolo kakovosti in poslovanja.

Prvi avtomobili Tesla Model 3 so iz nove tovarne v Šanghaju prišli konec decembra 2019. FOTO: Sun Yilei/Reuters
Prvi avtomobili Tesla Model 3 so iz nove tovarne v Šanghaju prišli konec decembra 2019. FOTO: Sun Yilei/Reuters

 

Kitajska spodbuja elektromobilnost


Sicer je Kitajska največji avtomobilski trg na svetu, kitajsko vodstvo pa v zadnjem obdobju močno spodbuja proizvodnjo in prodajo električnih avtomobilov. Tudi zato je lahko Musk samo v letošnjem januarju na tem tržišču prodal 15.484 svojih avtomobilov, proizvedenih v Šanghaju. Toda opozorila regulatorjev lahko položaj Tesle na tem velikanskem trgu hitro omajajo, saj se tu hitro krepijo tudi domači proizvajalci električnih avtomobilov. Tako je hitro rastoči NIO prejšnji mesec predstavil že svoj četrti serijski model električnega avtomobila, z novima modeloma pa sta se pred kratkim predstavila tudi LiAuto in XPeng. 

Tesla se s pritožbami kupcev sooča tudi na ameriškem trgu, kjer je moral zaradi napak na ekranih na dotik odpoklicati precejšnje število novih avtomobilov modelov S in X.

Preberite še:

Komentarji: