Stoletje zlatih in železnih časov Istre

Luka Koper je omogočila začetek slovenskega osamosvajanja – drugemu tiru, ki je pogoj za uspešno pristanišče, najbolj nagajajo tisti, ki se imajo za osamosvojitelje.
Fotografija: Danes je Luka Koper (če ne računamo pretovora nafte) večja od pristanišča Trst, ki je bilo že pred 300 leti svobodno, brezcarinsko pristanišče. A koliko časa še, če vemo, da se rast pretovora ob ozkem prometnem grlu v Kopru ustavlja, medtem ko konkurenca hiti s sodobno železniško povezavo? FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Odpri galerijo
Danes je Luka Koper (če ne računamo pretovora nafte) večja od pristanišča Trst, ki je bilo že pred 300 leti svobodno, brezcarinsko pristanišče. A koliko časa še, če vemo, da se rast pretovora ob ozkem prometnem grlu v Kopru ustavlja, medtem ko konkurenca hiti s sodobno železniško povezavo? FOTO: Jože Suhadolnik/Delo

Preberite še:

Komentarji: