Predstavitvena informacija

Izbiraj kozmetiko, ki jo lahko poješ

Materinstvo na ženske vpliva tudi tako, da so pozornejše pri izbiri izdelkov za nego kože.
Fotografija: Nelipot predstavlja linijo kozmetike za nego dojenčkove kože Otrozhizh. FOTO: Aljoša Rebolj
Odpri galerijo
Nelipot predstavlja linijo kozmetike za nego dojenčkove kože Otrozhizh. FOTO: Aljoša Rebolj

Priljubljene naravne dezodorantne kreme Nelipot Basic, Shac in Irof so leta 2016 postale prvi HIT produkt projekta Štartaj, Slovenija. Za njimi stoji podjetnica Tina Štrubelj, ki zvesto sledi svoji viziji trajnostne naravnanosti: »To je temelj kozmetike Nelipot. Naša embalaža iz stekla in aluminija je ustvarjena za ponovno uporabo, bioplastika pa zaradi možnosti biorazgradnje manj obremenjuje okolje.«

Sem spada tudi prepričanje, da na kožo nanašamo le tisto, kar lahko tudi pojemo, torej kar vsebuje minimalno količino najkakovostnejših naravnih sestavin. V skladu s tem je Tina nato, ko je postala mama punčke Karle, tudi zasnovala svoj novi izdelek, namenjen negi dojenčkove oziroma otroške kože.

FOTO: Aljoša Rebolj
FOTO: Aljoša Rebolj

 

Na trgu je zaznala luknjo

Tino je k zasnovi Nelipot Otrozhizh spodbudila ugotovitev, da trg ne ponnuja popolnoma naravne kozmetike za otroke, ki bi ustrezala njenim visokim zahtevam oziroma merilom. Tako je bila najboljša rešitev, da to stori sama. Ker so izdelki za nežno otroško kožo zasnovani še posebej natančno in skrbno, jih lahko preizkusijo tudi starši – kar je dobro za malčka, tudi odraslemu ne more škodovati.


 

Dojenčkova prva kozmetika

Nelipot Otrozhizh je naravna linija kozmetičnih izdelkov za dojenčke od 3. meseca starosti naprej. Dojenčkova prva krema za obraz in telo, naravni šampon in kopel v enem ter 100 % hladno stiskano mandljevo olje bodo postali nepogrešljivi izdelki skrbnih mamic za nego dojenčkove kože. Izdelki so dermatološko testirani in hipoalergeni, so brez dodanih konzervansov, parabenov, alkohola in mineralnih olj. 


 

Otrozhizh je le ena od mnogih linij izdelkov Nelipot

Nelipot je vse od zmage v projektu Štartaj, Slovenija sledil svojim jasnim ciljem. V podjetju so upoštevajoč želje kupcev tudi razvili lastno biorazgradljivo embalažo za dezodorant v stiku. Razvili so 20 novih izdelkov, od tega jih je 8 na Sparovih policah: naravna dezodorantna krema Mladizhen, šampon za lase Diven, CBD 5 % kapljice Kaplze ter dezodoranti v stiku: Basic, Shac, Irof in od poletja 2020 še vonja Angelc in Cahen. Znamka je tudi prenovila svojo celostno grafično podobo, ki povzema njihove korenine – je čista, umirjena, ženstvena, a hkrati dovolj igriva, da si želiš, da te spremlja vsak dan.