Predstavitvena informacija

Naložbe bodo presegle 500 milijonov evrov

Z naložbami v gradnjo najsodobnejšega optičnega omrežja s hitrostjo 10 Gb/s in mobilnega omrežja 5G so prebudili uspavani telekomunikacijski trg.
Fotografija: Adrian Ježina, predsednik uprave Telemach Hrvaška. FOTO: Žiga Intihar
Odpri galerijo
Adrian Ježina, predsednik uprave Telemach Hrvaška. FOTO: Žiga Intihar

United Group je po vstopu na hrvaški telekomunikacijski trg postavila nove standarde in pospešila preoblikovanje Telemacha Hrvaška, ki jo od leta 2021 nadaljuje Adrian Ježina s svojo ekipo. Predanost družbe nenehnim vlaganjem v najsodobnejšo infrastrukturo, bodisi v optično omrežje s hitrostjo 10 Gb/s bodisi v mobilno omrežje 5G, je spodbudila uvajanje inovativnih tehnologij in ugodna tržna gibanja ter postavila čvrste temelje za digitalno preobrazbo in ustvarjanje novih priložnosti za gospodarsko rast. Telemach s sodelovanjem pri izvajanju evropskih projektov in nacionalne strategije zaščite okolja dejavno podpira zeleni prehod družbe.

Hitrost spleta, kot jo imajo v Singapurju, New Yorku ...

»Digitalizacija ima ključno vlogo pri posodobitvi in napredku družbe. Če želimo hitreje in učinkoviteje poslovati, če si želimo prožnejšega poslovnega okolja in boljše kakovosti življenja, so nujne tehnološke zmogljivosti, ki vse to omogočajo. Z vlaganji v gradnjo najsodobnejšega optičnega omrežja s 10 Gb/s in mobilnega omrežja 5G smo zagnali mirujoči hrvaški telekomunikacijski trg. Prekinili smo upočasnjen razvoj sodobnega fiksnega omrežja na Hrvaškem, ki je bilo med zadnjimi v Evropi, do konca leta 2027 pa načrtujemo pokritje tretjine Hrvaške, to je 500.000 gospodinjstev. Naša prisotnost po vsej državi bo državljanom omogočila dostop do spleta s hitrostjo, kakršno dosegajo omrežja v Singapurju, New Yorku in drugih vodilnih tehnoloških mestih,« poudarja Adrian Ježina.

To je pomembno, dodaja, saj digitalizacija in povezovanje mest spodbujata gospodarske priložnosti in podpirata raznolikost v družbi. Naložbe, ki vključujejo prevzeme, skupaj z naložbami v optična in mobilna omrežja ter frekvenčni spekter, bodo do konca leta presegle 500 milijonov evrov, kar dokazuje predanost vlaganju na Hrvaškem.

Omrežje 5G nenehno posodabljamo

Telemach si vedno prizadeva za najnaprednejše inovacije, da uporabnikom lahko zagotovi vrhunsko in popolno izkušnje. Njegovo fiksno optično omrežje nove generacije omogoča visoke hitrosti prenosa podatkov, kar pomeni revolucijo pri uporabi spleta, pametnih naprav in storitev, kot sta virtualna in obogatena resničnost ter video streaming 4K, ki je na voljo na najbolj nagrajeni in priljubljeni regionalni platformi EON.

»Na nacionalni ravni smo prisotni tudi z omrežjem 5G, ki ga nenehno posodabljamo, da bi bili pripravljeni na uvedbo naprednih storitev, ki temeljijo na standardih 5G. Za zagotavljanje vrhunske uporabniške izkušnje ustvarjamo celoten ekosistem, ki vključuje omrežje, nato naše preproste in pregledne storitve z gigapaketi in končno širok portfelj naprav 5G,« dodaja Ježina.

Naložbe v najnaprednejše tehnologije so prvi pogoj za digitalizacijo in s tem za napredek družbe. V Telemachu se ukvarjajo tudi s prihodnjimi projekti povezljivosti, zato so zelo veseli informacije o pozitivno ocenjenem projektu »CEF2 5G Adria – Študija«, v katerem sodelujejo Telemach Slovenija, Telemach Hrvaška, Dars, FER Ljubljana, Odašiljači i zveze Hrvatska. Cilj projekta je raziskava pokritosti s 5G vzdolž meddržavnih prometnih koridorjev.

ESG in družbeno odgovorno poslovanje postajata vse pomembnejša vidika poslovanja.

»Načela ESG so podlaga za trajnostno poslovanje. Zmanjševanje ekološkega odtisa, podpora skupnosti, v kateri delujemo, in etično poslovanje pa so ključni elementi poslovne strategije Telemacha in United Group. Skrb za okolje, spodbujanje razvoja otrok in mladih z izobraževanjem in različnimi dejavnostmi ter pomoč skupnosti v izrednih in kriznih razmerah so le nekatere od pobud, ki jih izvajamo že več let. Poleg tega uvajamo opremo z manjšo porabo energije in smo uporabniki zelene energije, vse to z namenom, da pripomoremo k zmanjševanju ogljičnega odtisa,« pojasnjuje Adrian Ježina.


Naročnik oglasne vsebine je United Group.