DIGGIT: Za vse, ki želite biti del prihodnosti
Pri Marketing magazinu pripravljajo že 11. reprizo konference o trendih prihodnosti, ki bo 9. maja 2024 v Centru kulture Španski borci v Ljubljani.
Udeleženci – tudi letos jih organizatorji pričakujejo več kot 1.000 – bodo na celodnevni konferenci spoznali novosti na vseh področjih sodobnega življenjskega sloga, ki zanimajo tako njih same kot tudi njihove stranke. Kako upravljati in razmišljati o denarju, zabavi, modi, hrani in delu, so vprašanja, ki si jih zastavljamo vsakodnevno, več kot 20 mednarodnih in domačih govorcev pa bo poskušalo odgovoriti nanje. Preverite letošnji program.
Je prihodnost medijev in marketinga (tudi) v podkastih?
Kako pritegniti in obdržati nadarjene sodelavce?
Na Diggitu bodo govorci pozornost namenili tudi prihodnosti dela. Kako bomo delali v prihodnosti, kako bomo sodelovali in poiskali najbolj primerne sodelavce, našli smisel v projektih, ki niso namenjeni golemu preživetju? Kako lahko delodajalci krepijo svojo znamko s pomočjo platform, kot je LinkedIn? Kako naj pritegnejo in – kar je še pomembneje – zadržijo nadarjene sodelavce, ki nimajo nobenih zadržkov pred hitrim menjavanjem služb?
Udeleženci bodo izvedeli tudi, kako prenoviti strategije na področju kreativnosti, družbenih omrežij, medijskega načrtovanja, spletne trgovine in B2B-odnosov s kupci. Med drugim bodo nastopili Marin Lončar iz Googla, Miha Vidmar iz Bitstampa, dr. Klaus Schweighofer iz podjetja Styria Media International GmbH, kreativni direktor na Pristopu Jure Tovrljan, Matea Benedetti, pionirka trajnostne luksuzne mode in večkrat nagrajena modna oblikovalka, ter mnogi drugi. Pregled letošnjih govorcev je dostopen tukaj.
Svet gre na bolje!
»Dovolj je ena ideja, en preblisk, en kakovosten poslovni stik. Vsak od nas potrebuje dnevno dozo navdiha, razmisleka in kreativnega dihanja,« pravijo organizatorji Diggita, ki prav to obljubljajo udeležencem letošnjega dogodka, in dodajajo: »Na Diggitu te pričakujejo vrsta skrbno izbranih predavateljev, ustvarjalna energija in ljudje, ki jim ni vseeno. Če verjamete ali ne, svet gre kljub vsemu na bolje.«
Označite si torej v svojih koledarjih – 9. maj 2024! Prijavite se in osvajajte trende prihodnosti!
Naročnik oglasne vsebine je Medijski Partner d.o.o.